Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość 30 000 EURO, a jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 414 000 EURO dla dostaw, z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010 nr 113, poz. 759 ze zm.).
Data zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zgk-katy.pl 06.10.2015r. Data zamieszczenia ogłoszenia na stronie BIP: www.bip.zgk.katywroclawskie.pl, 06.10.2015r. Data zamieszczenia ogłoszenia w siedzibie Zamawiającego: 06.10.2015r. |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 26b, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. Dolnośląskie, tel. 0-71, 31 66 167, faks 0-71 31 66 512
Adres strony internetowej Zamawiającego:
www.zgk-katy.pl,
www.bip.zgk.katywroclawskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
z siedzibą 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. 1-go Maja 26b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Wykaz obiektów zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. wynosi 1 341 750,00 kWh, w tym:
Taryfa B23 744 000,00 kWh,
Taryfa C21- 234 500,00 kWh,
Taryfa C12a- 361 550,00 kWh,
Taryfa C11 – 1 700,00 kWh.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2016r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
III.3.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 4.1 Regulaminu, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję,
III.3.2) W zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie 4.5, 4.6 Regulaminu, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o wyższej działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie
- Wykonawca powołujący się, przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w punkcie III.3.2) niniejszej SIWZ.
III.3.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.3.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składem na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.3.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.3.5) INNE DOKUMENTY
- stosowane oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON Dystrybucja S.A umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A do obiektów Zamawiającego.
- SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron na piśmie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zmiana ta będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
- wstrzymania usługi przez OSD,
- odmowy wydania przez organy administracyjne wymaganych decyzji, zezwoleń,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej)
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności
- zmiany ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, w takim przypadku strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość stawki VAT.
- Zmiany ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-katy.pl, www.bip.zgk.katywroclawskie.pl
IV.2.2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 26b, 55-080 Kąty Wrocławskie.
IV.4.3) Termin składania ofert: 15.10.2015r. godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, I piętro.
IV.4.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kąty Wrocławskie, 30.09.2015r.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 887-OGŁOSZENIE.pdf (PDF, 180KB) | 2015-10-06 22:51:57 | 180KB | 633 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 300-SIWZ.pdf (PDF, 1.0MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-06 22:51:57 | 1.0MB | 22 razy |
2 | załączniki edytowalne.docx (DOCX, 77.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-13 07:43:06 | 77.KB | 26 razy |
3 | 874-zalaczniknr1.docx (DOCX, 58.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-13 20:36:51 | 58.KB | 135 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi na zapytania.pdf (PDF, 356KB) | 2015-10-09 22:16:36 | 356KB | 614 razy |
2 | odpowiedzi na zapytania 2.pdf (PDF, 385KB) | 2015-10-13 20:36:51 | 385KB | 775 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 420-wynikpostepowania.pdf (PDF, 995KB) | 2015-11-03 10:31:48 | 995KB | 570 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marek Buczak | 06-10-2015 22:51:57 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Janusz Koźmiński | 06-10-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Buczak | 03-11-2015 10:31:48 |