Wykonanie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania
zamówień w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, których
wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość 30 000 EURO, a jest mniejsza niż
wyrażona w złotych równowartość kwoty 414 000 EURO dla usług, z wyłączeniem
przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010 nr 113, poz. 759 ze zm.).
Data zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zgk-katy.pl
27.11.2014r.
Data zamieszczenia ogłoszenia na stronie BIP: www.bip.zgk.katywroclawskie.pl,
27.11.2014r.
Data zamieszczenia ogłoszenia w siedzibie Zamawiającego:27.11.2014r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 26b, 55-080
Kąty Wrocławskie, woj. Dolnośląskie, tel. 0-71, 31 66 167, faks 0-71 31 66 512.
Adres strony internetowej Zamawiającego:
www.zgk-katy.pl,
www.bip.zgk.katywroclawskie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01
(niesegregowane zmieszane odpady komunalne).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego
usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 01 od Zamawiającego –
niesegregowane zmieszane odpady komunalne, zgodnie z zapisami ustawy o odpadach.
Odpady będą dowożone do Wykonawcy przez Zamawiającego z terenu Gminy Kąty
Wrocławskie.
Wymagania związane z przedmiotem zamówienia
a) W niniejszym postępowaniu mogą brać udział firmy posiadające instalacje do
przetwarzania odpadów komunalnych pełniących funkcję RIPOK (MBP) w
województwie dolnośląskim mieszczącym się w regionie północno-centralnym,
b) Wymagana odległość miejsca przyjęcia odpadów od siedziby Zamawiającego wynosi
maksymalnie 50 km.
c) Przyjmowanie odpadów przez Wykonawcę będzie odbywać się w dniach od poniedziałku
do piątku w godz. 7.00-18.00 oraz w sobotę od 7.00 do 12.00.
d) Przewidywana ilość przyjmowanych odpadów około 170,00 Mg miesięcznie,
maksymalnie 2 000,00 Mg w okresie trwania umowy – 12 miesięcy.
e) Wykonawca zapewnia na swój koszt kontenery o zakresie pojemności KP – 34 do KP-40
w ilości 4szt.
f) Transport odpadów do Wykonawcy należy do Zamawiającego.
g) Wykonawca musi posiadać wagę do ważenia odpadów z elektronicznym wydrukiem.
h) Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego – załącznik nr 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
90.50.00.00 – usługi związane z odpadami
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 31.12.2015r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
? Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne
zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 20 03 01.
III.2.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie
III.2.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie
III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie
III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie
III.3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU
III.3.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt
4.1 Regulaminu, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
1. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
decyzję na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01.
III.3.2) W zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie 4.5, 4.6
Regulaminu, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
5. Wykonawca powołujący się, przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu, na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla Wykonawcy określonym w punkcie III.3.2) niniejszej SIWZ.
III.3.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej przedkłada:
III.3.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia
2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składem na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert,
3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.3.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
1. Należy załączyć do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów
albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.zgk-katy.pl, www.bip.zgk.katywroclawskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 26b, 55-080 Kąty Wrocławskie.
IV.3.4) Termin składania ofert: 11.12.2014r. godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu
Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
Kąty Wrocławskie, 27.11.2014r.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGŁOSZENIE.pdf (PDF, 191KB) | 2014-11-27 17:19:33 | 191KB | 569 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf (PDF, 927KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-11-27 17:19:33 | 927KB | 63 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór oferty najkorzystniejszej.pdf (PDF, 325KB) | 2014-12-16 20:57:19 | 325KB | 803 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marek Buczak | 27-11-2014 17:19:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Janusz Koźmiński | 27-11-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Buczak | 16-12-2014 20:57:19 |