Dostawa tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu z zakresu infrastruktura wodno-ściekowa
Kąty Wrocławskie, 01.12.2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu z zakresu infrastruktura wodno-ściekowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
I Zamawiający:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. 1-go Maja 26b, 55-080 Kąty Wrocławskie
NIP: 913-00-03-094, REGON 932195516
Tel. 71/3-166-167, Fax 3-166-512
Email: zgk@zgk-katy.pl
Adres strony internetowej: www.zgk-katy.pl
Adres strony BIP: www.bip.zgk.katywroclawskie.pl
Ogłoszenie zamieszcza się na stronach internetowych Zamawiającego www.zgk-katy.pl, www.bip.zgk-katy w dniu 01.12.2015r. Ogłoszenie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – parter Działu Obsługi Klienta w dniu 01.12.2015r. |
II Znak sprawy: ZGK/DKŚ/POIiŚ/04/2015
III Nazwa projektu : Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jurczycach-Etap I
Oś priorytetowa I - gospodarka wodno-ściekowa.
Działanie 1.1 – gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.
IV Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 tablic pamiątkowych kolorowych, jednostronnych o wymiarach 1m x 0,7m, przystosowanych do montażu naściennego na zewnątrz, wykonanych z tworzywa kompozytowego typu dibond o grubości 3mm lub materiału równoważnego. Materiały zastosowane do wykonania tablic pamiątkowych winny być odpowiedniej jakości, zapewniające dobrą czytelność, trwałość barw i estetyczny wygląd na okres min. 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu z odbioru tablic pamiątkowych.
Tablice pamiątkowe muszą zostać sporządzone zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Programem Infrastruktura i Środowisko oraz zawierać następujące elementy graficzne:
1. logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku Infrastruktura i Środowisko
2. logo Beneficjenta tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich
3. Emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Funduszu Spójności
4. Tytuł projektu: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jurczycach-Etap I.
5. Informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności.
6. Logotypy graficzne są dostępne na stronach internetowych:
www.funduszeeuropejskie.gov.pl
7. Forma wykonania tablicy musi zapewniać możliwość zmiany kwoty wartości projektu i zmiany kwoty dofinansowania, bez konieczności wymiany całej tablicy.
8. Montaż tablic Zamawiający wykona we własnym zakresie.
9. Wzór tablicy pamiątkowej zawiera załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
10. W ramach zadania jest również wykonanie 19 naklejek informacyjnych o wymiarach 7cm x 5 cm oraz 14 tabliczek informacyjnych o wymiarach 20cm x 15 cm.
11. Wymaga się, aby tabliczki i naklejki informacyjne były wykonane z materiałów trwałych (np. PVC) z nadrukiem przystosowanych do montażu na zewnątrz. Dostarczone materiały powinny umożliwiać przyklejenia do powierzchni stalowych i betonowych.
12. Tabliczki i naklejki muszą zostać sporządzone zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Programem Infrastruktura i Środowisko oraz zawierać następujące elementy graficzne:
12.1. logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku Infrastruktura i Środowisko
12.2. logo Beneficjenta tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich
12.3. Emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Funduszu Spójności
12.4. Tytuł projektu: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jurczycach-Etap I.
12.5. Informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności.
12.6. Logotypy graficzne są dostępne na stronach internetowych:
www.funduszeeuropejskie.gov.pl
13. Forma wykonania naklejek i tabliczek musi zapewniać możliwość zmiany kwoty wartości projektu i zmiany kwoty dofinansowania, bez konieczności wymiany całej tablicy.
14. Montaż naklejek i tabliczek Zamawiający wykona we własnym zakresie.
V Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie §6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 EURO dla zadań współfinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, z siedzibą ul. 1. Maja 26b, 55-080 Kąty Wrocławskie.
VI Termin wykonania zamówienia:
1.Wykonawca dostarczy tablice pamiątkowe oraz naklejki i tabliczki informacyjne w terminie do dnia 23.12.2014r. do godz. 15:00.
Miejsce dostarczenia: Jurczyce, gm. Kąty Wrocławskie, kod pocztowy 55-080, teren Oczyszczalni ścieków.
2. Wykonawca na wykonane tablice udziela 36-miesięczej gwarancji jakości wykonania, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru tablic pamiątkowych.
VII Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu tj.:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
VIII Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
- W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania, należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną z zachowaniem sposobu reprezentacji:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
(oryginał) – załącznik nr 3; - aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IX Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą są:
Marek Buczak, - w zakresie przedmiotu zamówienia, telefon (71) 39-13-235, w godz. 8.00-14.00, od poniedziałku do piątku;
Marcin Trzebski, - w zakresie procedury udzielania zamówienia, telefon 71 39-13-242,
w godz. 8:00-14:00, od poniedziałku do piątku.
Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia mogą być przesyłane w formie pisemnej lub w formie faxu na nr 071/3-166-512. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza.
X Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI Opis sposobu przygotowania oferty
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz oferty oraz załączając dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VIII Zapytania Ofertowego.
5. Załączniki do oferty powinny być wymienione na formularzu oferty w sposób numeryczny.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku składania dokumentów w formie kopii muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy.
7. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego, (ewidencyjnego) Wykonawcy – zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
8. Wszystkie strony (kartki) oferty należy spiąć (zaszyć), kolejno ponumerować, opatrzyć czytelnym podpisem z pieczątką wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką.
9. Błędy zaleca się poprawiać poprzez skreślenie, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zaleca się parafować przez osobę podpisująca ofertę.
10. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej i nienaruszonej kopercie.
Koperta powinna być zaadresowana na adres zamawiającego oraz posiadać dopisek
o treści: Zapytanie ofertowe na zadanie: Dostawa tablic pamiątkowych. Nie otwierać przed dniem 08.12.2015r. godz. 11:00.
Dodatkowo powinna być opieczętowana nazwą i adresem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie.
XII Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o., 55-080 Katy Wrocławskie, ul. 1-go Maja 26B – sekretariat, I piętro.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 08.12.2015r. o godz. 11:00.
3. Oferty dostarczone pocztą muszą dotrzeć do zamawiającego na adres i w terminie wskazany w ust. 2.
4. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone przez Zamawiającego.
XIII Opis sposobu obliczania ceny
1. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2. Cena jest ceną ryczałtową i zawiera wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, w tym podatek VAT ( % ) w ustawowej wysokości.
Cena określona przez Wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie.
XIV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
1) I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty; oferty niespełniające wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym zostaną odrzucone, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia złożonych dokumentów i oświadczeń.
2) II etap: ocena merytoryczna według n/w kryteriów:
Cena oferty brutto– 90% (maksymalna liczba punktów do zdobycia 90pkt)
Termin dostawy tablic pamiątkowych oraz naklejek i tabliczek informacyjnych – 10% (maksymalna liczba punktów do zdobycia 10 pkt)
Sposób punktowania (oceny) ofert w kryterium cena oferty brutto
Ilość punktów w kryterium cena brutto (PCB) będzie obliczona według poniższego wzoru
Sposób punktowania (oceny) ofert w kryterium termin dostawy (PTD)
W kryterium termin dostawy (w dniach) przyjmuje się następującą punktację:
Liczba punktów badanej oferty jest sumą punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (PCB) oraz w kryterium termin dostawy (PTD).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie spełniała wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uzyska największą liczbę punktów uzyskanych w obu kryteriach łącznie.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
XV Zamówienia uzupełniające, oferty częściowe i wariantowe
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
XVI Ogłoszenie wyników
- Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego – parter Dział Obsługi Klienta oraz na stronach internetowych Zamawiającego www.zgk-katy.pl, www.bip.zgk.katywroclawskie.pl.
- Niezależnie od tego wszyscy Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni pisemnie o wyborze oferty.
XVII Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego są:
1. Wzór tablicy informacyjnej – załącznik nr 1,
2. Formularz oferty – załącznik nr 2,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4
4. Projekt umowy – załącznik nr 5.
Data zatwierdzenia dokumentu:
01.12.2015r.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 517-zapytanie.pdf (PDF, 8.5MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-12-01 15:02:28 | 8.5MB | 81 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 666-zawiadomienie(2).pdf (PDF, 367KB) | 2015-12-03 21:37:04 | 367KB | 595 razy |
2 | Zapytanie ofertowe zmiana 1.pdf (PDF, 504KB) | 2015-12-03 21:37:23 | 504KB | 663 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 78-wyborofertytablice.pdf (PDF, 343KB) | 2015-12-10 15:20:32 | 343KB | 691 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marek Buczak | 01-12-2015 15:02:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Janusz Koźmiński | 01-12-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Buczak | 10-12-2015 15:20:32 |